2017.10.31.
Jelentkezés

A doktori eljárás megindításához az alábbi dokumentumokat szükséges benyújtani:

Papíralapú dokumentumok:

  1. A doktori eljárás megindítására irányuló formanyomtatvány
  2. Doktori disszertáció: 2 példányban, A4-es fekete keményfedeles kötésben.
  3. MSc oklevél másolata. (Külföldön szerzett oklevél esetén az Egyetemi Doktori Szabályzatban (EDSZ) meghatározott kiegészítő okiratok csatolása szükséges.)
  4. Az abszolutórium másolata.
  5. Nyelvvizsga, nyelvvizsgák másolata (legalább egy középfokú (B2) komplex angol nyelvvizsga bizonyítványa)
  6. MTMT-lista.
  7. Szakmai önéletrajz.
  8. Rövid (kb. féloldalas) E/3-ban írt életrajz
  9. Tézisek: magyar és angol nyelven (max. 10 oldal terjedelemben).
  10. 2 saját publikáció.
  11. A kutatási eredmények rövid összefoglalása: magyar és angol nyelven (maximum 1 oldal)
  12. Kulcsszavak: magyar és angol nyelven
  13. Témavezető és programvezetői ajánlás: eljárás megindítására.
  14. A jelölt nyilatkozata arról, hogy ugyanazon tudományágban nincs más felsőoktatási intézménynél folyamatban lévő doktori eljárása, illetve az elmúlt két évben nem került elutasításra hasonló kérelme.

Elektronikus formában az alábbi dokumentumokat kérjük megküldeni a phd@inf.elte.hu címre:

  • A doktori disszertáció egy példánya (PDF formátumban).
  • Aláírt DOI adatlap (PDF formátumban).
  • A disszertáció magyar és angol nyelvű összefoglalója (Word formátumban).
  • A disszertáció magyar és angol nyelvű kulcsszavai (PDF formátumban).
  • A fent felsorolt további dokumentumok PDF formátumban.